Sommar släppet

Hejsan :)

Jag har nu varit uppe på physio department igen och fixat så att jag får skiva physio provet i morgon. Jag orkade inte försöka smöra till mig ett till poäng. Jag är bättre än så, jag kan få högre poäng för att jag kan det jag pluggar! Japp japp... så låter det en så länge i alla fall. Ikväll kommer jag väll ligga och snyfta och undra varför jag utsätter mig för ytterliggare ett prov.

Undra om jag någon gång kommer vänja mig, om jag någon gång kommer ha mindre ångest över ett prov.. man kan ju hoppas i alla fall.

Så nu sitter jag här med mitt kaffe, min after eight ask och physio anteckningarna.

Min mamma, nu mera data proffset, har skickat lite bilder till mig. Hon har verkligen lärt sig det där med datorer nu. Fast hon sitter alltid med min hjälp mall i handen när hon ska göra något.

Varje gång hon ska förminska skype fönstret för att titta på någon annan sida säger hon "okej Nina, nu gör jag dig mindre då, jag tar ner dig till ett litet fönster, okej nu trycker jag ner dig!". Som att jag skulle behöva bli varnad för ett plötsligt drag i magen av att jag förflyttar mig till nederkanten av hennes fönster, haha! "Ahhhh! Hjälp det där var läskigt!"

Eller som den gången mamma upptäckte wikipedia "Nina! Det finns ju all information på internet!"

Söta lilla mamma! Här är i alla fall bilderna hon skickade :) Det är från sommarbetes släppningen, glada ponnisar helt enkelt.


Kramar <3 (41 dagar kvar tills spanien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0