Slut på denna termin

Hejsan :)

Nu har jag besök av min fina familj. Jens sover här i min lägenhet, och mamma och pappa på hotell.
Fick 4 chokladkakor och en superstor påse godisnappar av dem när de kom :D alltid trevligt med besök ;)

I morse gick Jens och jag till hotellet och fick frukost där :) det är trevligt med lite omväxling i min frukost välling diet.
Sen gick vi vidare och tittade på en lägenhet till mig, men det var tyvärr inte intressant.

Därefter visade jag min skola för Jens som inte varit där förut. Han fick till och med träffa Tamas ;) Men anledningen var inte så rolig, det har blivit ett fel med mina kemi labbar. Av någon anledning står det att jag missat en labb.. grr.. suck..  massa problem nu, som jag inte orkar ta tag i! Får inte min black book med betygen i osv. på grund av detta.

Men men! Kom just hem från min sista lektion för denna termin. Nu har tenta perioden börjat officielt.

Mamma, pappa och Jens är nere vid Donau, går på Margareta ön, tittar på broar osv. Det är ju härligt att de får turista och njuta av 32 graders värme. Jag trivs så bra här med min anatomi. 


Ikväll blir det min födelsedagsmiddag, eftersom Jens och pappa åker redan i morgon.

Appropå inget så har min lillebror blivit alldeles för stor nu asså, han är typ ett huvud längre än mig och går och klappar mig på huvudet. Mina skor ser ut som barnskor bredvid hans :O



Kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0