Short shorts

Hejsan :)

Hoppas ni haft en härlig dag :) Här har det varit sol som vanligt. Jag tog en tur i parken i morse. Jag älskar verkligen att ha shorts på mig, och klänning och kjol :D allt sommrigt. Ungrarna verkar inte fatta att det blivit sommar än, de tittar konstigt på en och går i långbyxor och långärmad tröja. 23 grader i skuggan kallar jag sommar i alla fall ;)

De håller på och fixar en sak i parken, eller rättare sagt de har fixat det i flera månader nu, och det börjar bli klart. Utanför en stor byggnad som ser ut som ett slott (möjligtvis ett förminskat Hoqwarts) har de skapat en liten sjö. Och i sjön står det massa häftiga saker. De kommer nya varje dag, så det är min lilla roliga tankelek när jag går där nuförtiden, vad blir nästa sak :P. Det är en stegrande häst, fyra ihopsatta bilar, en liten lekstuga som står på sne och ser ut som det blivit översvämmad, stora krukor och massa saker som jag inte vet vad det är, jag tror det kallas "konst".    
På andra sidan sjön är det en låång byggnad, som ser ut som ett palats typ, från Aladin kanske :P och längs hela den är det en fin trapp ner i vattnet.
 
Haha låter som att jag ska berätta en hel bok här, men det är i alla fall fint :)

Sen plockade jag jordgubbar från mina jordgubbsplantor:


Eller så kanske jag köpte dem.. hehe..

Sen har jag bara pluggat anatomi och tråkat mig. Nu ska jag plugga physio, ska försöka orka läsa igenom alla 300 slides innan jag somnar, kan behövas kaffe här känner jag.

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0