Planering framöver!

Hej.

Jag tänkte skriva upp vad som händer fram till sommarlovet nu. Såhär har jag planerat:

9/5 - physiology midterm, botany test
10/5 - chemistry midterm, physiology lab
12/5 - chemistry lab
17/5 - physiology midterm
Tentaperioden börjar! 
24/5 - anatomy exam
30/5 - histology exam
9/6 - chemsitry exam
14/6 - botany exam

Och om jag mot förmodan klarar alla prov, ja då är jag klar då. (Nej, börja inte säg "vadå mot förmodan, det är klart du klarar det, inte ha en negativ inställning". Jag pluggar i ungern, inte sverige, här stryker 90% av klassen någon exam under tenta perioden. Och på vissa tentor stryker 95% av klassen :P 

Detta kommer bli en lååång period med oändliga timmar vid skrivbordet, det är tur att jag har min älskling som muntrar upp mig :) Han stöttar mig på alla sätt, som att säga att jag kommer klara det (fast vi alla vet att det är en omöjlighet), säger åt mig att kämpa lite till och fortsätta läsa (fast jag vill lägga mig och sura i sängen) eller på olika sätt får mig att skratta och göra livet lite lättare.



Alla sätt är bra utom de dåliga ;)

Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: D

Visste inte om att Ungerska studenter var så kassa, men du är ju svensk. Du får vara en del av de fem övre procenten som klarar sig.

2011-05-09 @ 12:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0