Parken

Hejsan :)

Hoppas ni haft en bra dag! Jag kan inte fatta att det redan är helg. Var tog veckan vägen?
Har varit jätte frusen hela dagen idag, mina händer är iskalla och jag hackar typ tänder. Gick och kollade på termometern ute för att de hur fruktansvärt kallt det faktiskt var, 22,7 grader blev svaret.. hmm..

Tog en tur i parken i alla fall :) Och jag tänkte hitta på något roligt, så jag guidar er igenom den :P

Precis när jag svängt ut från min dörr åt vänster kommer jag fram till den stora korsningen till huvudvägen.


Här går jag längs med stora vägen och parken är på andra sidan om den. Påväg mot övergångsstället som de envisats med att inte lägga i början av parken. På den här gatan ligger resturan Paprika och den leder även upp mot Hösök Tere (Hjältarnas torg).


Här är första stora ängen i parken :)


Vägen fortsätter ;)


Såhär ser det ut åt sidorna från den "stigen"


Här är typ största öppna ytan i parken. Alltid massa folk och hundar som springer runt.


Ute från parken och väntar på att det ska bli grönt vid övergångsstället.


Istvan Utca, där jag bor, och den alltid lika glada och blinkande gubben som möter mig vid dörren ;)


Trevlig helg allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0