Jaaaa

Hejsan allihopa.

Ledsen för dålig uppdatering igen. Jag är, som ni vet, mitt inne i tenta perioden och jag tror att folk som inte har varit här och upplevt det själv har svårt att förstå hur tufft vi studenter har det. En tjej jämförde det hela med ett krig, "det går inte att förklara för någon som aldrig upplevt det".

Idag hade jag muntlig histology final. Jag kan ärligt säga att jag aldrig i hela mitt liv mått så dåligt inför en tenta. Jag har haft fyra dagar på mig att lära mig allt från en hel termin. Jag har gråtit lika mycket tid som jag inte gråtit, varit svimfärdig hur många gånger som helst och haft känslan att jag bara vill ge upp.
Igår kväll var jag redo att åka hem. Låg vaken i natt av att jag mådde illa av nervositet och i morse gick jag runt och höll i mig för att inte svimma.
Men det var väll tur att jag inte gav upp, jag klarade den där jäkla examen som jag haft mardrömmar om sen början av denna termin. NU ÄR DEN ÖVER! Lättad är bara förnamnet.

Här är inne på toaletten en stund senare :P jag ser lite sammanbiten ut för jag är fortfarande lite i chock, plus att jag inte hade ätit något. Man måste gå klädd sådär till examen här ;) tjejerna måste ha kjol :P


Som belöning tog jag en tur i parken med Ingelin, Mari och hundarna (Tino som är Ingelins och Achilles som är Sunnivas)



Vi var nere och lät hundarna bada i "park sjön". Och vi passade på att doppa fötterna :P

Lilla Achilles vågade inte bada, så jag hölll honom sällskap på land i början.


Tino (svart vita hunden) skulle busa med alla.


Folk och hundar njöt av svalkande vatten


Mari och hundarna


Ingelin och Tino


Kram kram :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0