För att jag inte har något att göra

Hej igen!

Just av anledningen som rubriken lyder så skriver jag ett blogginlägg. Sitter och pluggar anatomi lite slött, men när man har upprepat samma ord hundrafemtio gånger och sen kommer på "ah, kanske ska ta nästa nu" är man nog lite för trött i huvudet :/

Åhh jag vill hem nu! Tur att jag får lite hemma-känsla när familjen kommer ner i alla fall. Annars får jag bara fortsätta räkna ner och göra tentor. Kommer ni ihåg min planering, såhär ser den ut nu :)

9/5 - physiology midterm, botany test
10/5 - chemistry midterm, physiology lab
12/5 - chemistry lab
17/5 - physiology midterm
Tentaperioden börjar! 
24/5 - anatomy exam
30/5 - histology exam
9/6 - chemsitry exam
14/6 - botany exam

Klar förbättring skulle jag säga!

Peter sitter och lockar bort mina tankar med härliga bilder från båtsemestern förra sommaren.. det hjälper ju mycket ;) 


 Sov sött fina ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0