Familjen är påväg!

Hej hopp!

Sitter här med min anatomi och väntar på att min familj ska komma. Kommer få vänta ett tag för de kommer inte för än inatt, men i alla fall :) Det blir mysigt att ha dem här :D Vi ska äta ute, bada och lite annat skoj. Dock kommer jag behöva plugga massor så kommer inte kunna njuta fullt ut :/

Men men, kommer i alla fall märka att jag fyller år :P och det är ju trevligt ;).

Nu ska jag plugga lite till.. är så sjukt trött. Sov ca 4 timmar i natt. Jag kunde bara inte sova, gick upp flera gånger för att jag tröttnade på att ligga vaken. Rabblade blodådror i huvudet, löste ett helt korsord, läste en tidning osv men inget hjälpte.

Ha det bra allihopa <3
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0