Epiltor

Hej igen!

Nu är jag jätte nervös :( har anatomi prov i morgon och jag vill bara rymma härifrån och låta någon annan skriva provet åt mig. Ahh panik alltså! Dessutom vet jag inte vad jag ska plugga på nu, så jag bara sitter här och har ont i magen och fruktar morgondagen.

Meen jag kan berätta hur min födelsedagspresent fungerade. Japp, det går väll att sammanfatta min fina epilator med ett ord AJ! Haha nej men det gjorde verkligen skit ont! Jag blev helt svettiga av smärta och skakade typ :P Men jag klarade att göra båda benen i alla fall. Resultatet blev helt underbart!

Om man tål smärta kan jag verkligen rekomendera den! Känns lite som att jag gör reklam här, men jag fick seriöst jätte lena ben :P Dock ska jag ju understryka att det som står på förpackningen "att man kan uppleva ett visst obehag" är totalt missvisande. Det är tortyr!

Haha så gå och köp vettja ;)






Nu ska jag leka lite till med min leksak och sen måste jag sova, buhu vill inte ha anatomi i morgon!

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0