ARG

God morgon!

Nej det är ingen god morgon.. jag vaknade med att mitt knä gjorde lite ont, och sen jag gick upp har det bara blivit värre. Jag är så trött på mina leder, jag är värre än en 80 årig tant. Min höft knäpper när jag går, mina knän gör ständigt ont, mina axlar känns som de ska gå ur led och om jag sträcker mina armar för rakt framåt så håller de på att "slå över" åt fel håll så att jag rycker til av smärta. Jag behöver steloperera mig, det här är ohållbart!

Okej nu har jag slutat sura :)

Sitter här och pluggar anatomi, ska snart ta en liten haltande tur ut till parken. Pratar med världens finaste Peter på skype (vi har 1 år och en månad tillsammans idag).

Detta har jag just pluggat på, namnen på dessa slingrande saker i huvudet, "arteries of the head":



Så sött! Peter skickade det till mig :P


PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0