17 maj

Hej hopp!

Idag har jag flera saker att skriva på bloggen. Jag kan först berätta att jag hade sämsta physio midtermet i dag, det var jätte svårt.. blää prov. Jag hade gått upp tidigare i morse för att läsa igenom allt igen, och sen städade jag hela lägenheten för att jag var så nervös. Tror jag blockerade min hjärna lite under provet för jag tänkte liksom "du har misslyckats på det här förut, vilket betyder att du inte kan det här". Men jag har fortfarande hoppet uppe om att jag klarat det.
Sen kan jag säga att det är en speciell dag för sverige idag, det var nämligen denna dag då vi slapp norge. Haha nej jag skojjar bara, grattis på dagen Norge som norskorna säger :). Jag blev medbjuden på nationalfirande av Helle med motiveringen "du är ju typ norsk, du snackar bara lite rart". Men jag valde att plugga anatomi istället.

Och så till nästa punkt där jag vill tacka en viss person, nämligen Danne, för all tid han lägger ner på mig. Han är alltid där som min levande anatomi- och physiologi uppslagsbok redo att svara på mina frågor. Och hans ständiga dryga kommentarer som hjälper mig att bli en bättre veterinärstudent. Vad skulle jag göra utan Danne? 
Amen

(Detta meddelande skrevs inte under hot av personen nämd i texten med krav om en hyllning med bibliska inslag. Inga konsekvenser om "felsvar" eller missledande hjälp skulle förekomma om meddelandet ej publicerades). 

Idag var sista gossip girl avsnittet för denna säsong, buhu :( skulle gråtit om det nu inte var så att jag inte gråter till film eller serier.

Nu ska jag fortsätta plugga och prata med min hyper-pojkvän som druckigt 6 koppar kaffe och snart kommer bli odrägligt pigg jämfört med mig.

Kram på er <3  


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Jag är rörd av dina fina tacksamma ord som utan tvekan kom spontant utan påtryckningar. Vackert helt enkelt.



Till Kerstin: Vad var det jag sa, 17 maj! :)

2011-05-18 @ 06:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0