Wiss i mitt <3

God förmiddag (får man väll fortfarande säga). :)

Taccos kvällen igår blev riktigt lyckad! Det var så trevligt och vi pratade oavbrutet till klockan halv 2 på natten :P Det är härligt att sitta och diskutera med människor som tänker lika som en själv, man pratar om allt möjligt och ändå är alla överens i princip hela tiden. Speciellt när ämnet går in på djur och veterinär relaterade grejer.

Tjejer behöver tjejer att prata med :P Jag är ledsen Peter ;)

Men dum som jag är tog jag inte en enda bild.. :/


Nu på morgonen har jag suttit och bokat flyg hem i påsk :D Kommer vara hemma mellan den 14e - 23e april. Jag måste göra lite reklam för världens bästa flygbolag. Resan till stockholm kostar 227 kr och resan till ungern kostar 224 kr. Är detta inte sjukt billigt?

Jag gillar mina rosa flygplan <3


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Peter

Du i mitt <3

2011-03-06 @ 16:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0