VIP

Hejsan :)

Idag har Peter och jag varit på VIP bio :D betyget blev 10/10 ;)

På morgonen väckte jag Peter med frukost på sängen (aww så snällt va ;) hehe.. ville komma ut i det fina vädret :P ). Sedan tog vi en promenad i parken till badhuset för att kolla öppettider i morgon. Det var 21 grader! Jag gick i linne och njöt av värmen med världens finaste bredvid mig <3

Sen åkte vi till West end för jag skulle titta efter en vårjacka, men vi hann inte mer än att äta där. För sedan bar det av till VIP bio!  

Biljetterna kostade 110 kr och sedan blev man insläppt på den såkallade buffén 30 minuter innan bion skulle börja.


Där fick man ta gratis dricka och snacks, vi tog ett glas champange och lite nachos var ;)





Man fick ta hur mycket man ville, och jag tror även det gick att beställa drinkar.

Sen tog vi lite mer snacks och Peter tog en cola och jag (såklart) ett till stort glas champange. Inne på bion var det sedan fotöljer som gick att styra som man ville, för fötter och rygg. Jag halvt låg ner som i en soffa :P Så skönt!




Underbart :D

Nu ska vi plugga lite och sen blir det mysig filmkväll.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: lisa

Oh det såg riktigt mysigt ut!! Vill också gå på vip-bio :p



kram <3

2011-03-14 @ 13:03:43
Postat av: D

110 kr och gratis dricka? Hur går det ihop?

2011-03-14 @ 18:37:05
Postat av: Malin

21 grader och typ bästa biosalongen ever?! Man kanske ska flytta till Ungern ;)

2011-03-14 @ 18:55:01
Postat av: Nina

Japp det var gratis allting och man fick ta hu mycket man ville om man hade biobiljetten ;) Hur det går ihop? Det är ungern :P



Nja du vill nog inte bo här Malin, men tycker att du kan komma och hälsa på någon gång :) Lisa du får också hänga med så går vi på VIP bio.



Kram kram

2011-03-14 @ 21:43:29
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: lisa

ja det måste vi!!! :D :p

2011-03-14 @ 22:26:46
Postat av: logiken?

Det kostade 110 kr men var gratis allt ihop?

2011-03-17 @ 07:31:49
Postat av: Martin

Hej, var ligger denna vip bion? I Gbg har vi liknande som heter Bergakungen. Där är det betydligt dyrare. 220 kr. Blev imponerad över att priset var så lågt med tanke på att det var vip:) Kul se att vip bio finns på andra ställen i detta avlånga land. På Bergakungen kan vi ägen bli medlemmar, se filmer som har premiär några dagar innan allmänheten får se den och det är en klass med stil om man säger så:)

2011-03-19 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0