Vad hände med våren?

Hejsan!

Man kan vrkligen fråga sig var våren tog vägen. Det har varit skapligt varmt ute de senaste dagarna, men så i morse när jag gick ut möts jag av ett snö landskap. Tänkte nästan backa in genom porten igen och låtsas att jag inte sett något, gå tillbaks till min varma säng och titta på någon serie.

Alltså misstolka mig inte, jag älskar ju snö. Men jag tycker bara om snö om den kommer med något roligt, som att få ut och rida i snön, ha snöbollskrig, åka snowboard osv. Inte bara ett den ligger där och är kall och tråkig.

Såhär ser skolområdet ut nu.. Vägen går till anatomi och histologi practicals. Hade dock inte det idag, jag gick in i dörren bakom mig istället, chemistry lecture och chemistry practical. Bläää.. Men det var inte så farligt som det brukar vara faktiskt.
 
Tänk om man kunde få ha anatomi pr varje dag, så kul skolan skulle vara då.

Nu måste jag återgå till pluggandet!

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0