Uppfriskande springtur

Hejsan igen :)


Förut idag var jag ute coh sprang min vanliga runda. Och sen hade jag lovat Mari att springa med henne (jag visste det förut idag också, men det var så fint väder att jag inte kunde låta bli att sticka ut en tur då också), så jag kom just in från min andra springtur för idag.

Det var väldigt trevligt att springa två, lite roligare än ensam faktiskt :P I vanliga fall springer jag med pappa men han säger inte så mycket mer än "oochhh, occhhhh ochhhh". Så nu hade jag faktiskt någon att prata med medan jag sprang :D

Det blev en lite längre runda den här gången och det var nertrampad jord istället för asfalt att springa på, vilket mina knän tycker bättre om.

Känner mig inte trött nu, men jag kommer antagligen göra det i morgon, och så ska jag rida också :S Min ridlärare sa förra gången "next time I will kill you more". Så jag antar att jag inte kommer kunna gå på torsdag eftersom sist hade jag sådan träningsvärk att jag gick som att jag hade en tunna mellan benen :P

Nu står jag och gör kykling, ris och uncle Ben sås mmm!

Mitt mobilnummer är typ det enklaste som finns, och ändå får jag folk som ringer fel. Under en period var det en tant som ringde fel hela tiden till mig och frågade efter Gabriell. Vi hade trevliga små samtal om hur Gabriells nummer måste vara likt mitt. Haha minns en gång när vi var ute på pedagogisk promenad i skolan. Jag gick iväg för att det ringde, och när jag kommer tillbaks:

Malin: "Vem var det?"
Jag "En som hade ringt fel bara"
Lisa "Varför pratade du med en person som ringt fel så länge"
Alla tittar konstigt på mig :P Vad var det för fel med det då..

Så anledningen till att jag tar upp det här var för jag har fått en till förföljare. Nu när jag var ute och sprang ringde hon tre gånger
Kvinnan i telefonen: "Är (något namn) hos dig?"
Jag med extremt flåsande röst "Nej det är han inte.."
Kvinnan i telefonen "Är du säker?"

Hon lät typ misstänksam som att jag gömde någon :P Kom på sen att det hela måste låtit lite konstigt för henne, men men jag var ju ute och sprang... :P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: D

Varför var flåsandet misstänksamt? motivera ditt påstående.

2011-03-23 @ 08:49:53
Postat av: Nina

Haha jag vet inte, jag sa bara att hon lät misstänksam och att det måste låtit konstigt för henne :P man brukar kanske inte svara i telefon när man är ute och springer. Hon var tydligen inte nöjd med mitt svar eftersom hon ringde tre gånger :P

2011-03-23 @ 10:16:36
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: D

Fråga henne om det skulle hjälpa om du svarade att han var där. Slutar hon ringa då?

2011-03-23 @ 10:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0