Solande och sko-shopping

Hej hopp allihopa :)

Detta får bli ett snabbt inlägg, ska ut i parken och springa med Mari strax :) Tror jag har tränat 13 gånger på 14 dagar då, helt ok statistik.

Idag har det varit superfint väder här i Budapest. Mari och jag satt först hos mig och pluggade efter kemin (som var helt hemsk för Tamas hade utfrågning med mig :(.. lyckades i alla fall svara på hans frågor men var helt skakig efter). Sen gick vi ut i det fina vädret, shoppade lite skor och sen satte vi oss på skolområdet och solade tills Wildlife lektionen skulle börja.

Såhär långt har våren kommit här :)


Mina nya skor. De har så mycket skoaffärer här så det är inte klokt. Och alla är jätte billiga. Massa snygga högklackade som jag skulle kunna tänka mig att ha som prydnad :P För sådär 70 kr.


Njuter av solen, typ 22 grader ;)


Nu ska jag ut och springa. Tydligen följer Karina med också :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0