Sliten

Hejsan!

Just nu sitter jag och är lite trött, har haft skola hela dagen och sen sprungit på Margareta ön med Mari, Sunniva och Ingelin. Rundan är 6 km lång och det är ett bra spår runt hela. Mari och jag hade riktigt bra tempo runt och kom in på 31 minuter.

Sen åt jag onyttiga PANNKAKOR! Japp herregud vad osunt jag lever :P
Det var jätte lätt att laga dem i min nya stekpanna. För denna har inte ett stort upprivet hål i mitten som allting fastnar på.


Jag har märkt att jag har blivit lite bakskygg som mammas häst. Är bakskygg ett vanligt ord eller ett hästord? Aqua beter sig i alla fall som att en varg ska komma spingande bakifrån och äta upp henne. Det är antagligen för händelsen med överfallaren som gör att jag får typ en obehaglig rysning när någon går bakom mig. Jag sprang hela vägen hem från Mari när vi varit ute och sprungit. 

I morgon ska jag rida :) hoppas jag får en bra häst! Och sen baka med de svenska tjejerna :) Jippi!

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0