Rida :D

Hejsan :)

Idag var en händelserik dag. Det började med anatomi practical som var helt okej. Dock gjorde jag inte så mycket eftersom jag inte pluggat inför den. Min plugg-tid hade nämligen gått åt till physio labben som jag hade senare på eftermiddagen. Jag fick 10/10 igen :) kändes skönt efter mitt misslyckande med midtermet. På labben fick vi ta blodprov. Jag fick A+


Sen pratade jag med Nora, en norsk tjej som har ridit i det stallet jag tänkt maila. Och tur som det är så skulle hon dit idag, så jag fick hänga med. Hästarna verkade okej och ridläraren också, så jag har nu anmält mig till tre lektioner framåt :D

Lite nervös över att de är så stora hästar bara :S Men det ska väll gå bra.


Kram kram


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Kul att du fick A+ på något :)

2011-03-09 @ 09:27:17
Postat av: Nina

Åh vilket tråkigt skämt Danne... :P

2011-03-09 @ 10:11:45
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: lisa

Va kul med stallet och hästarna :) härligt att börja rida igen, och stora hästar är inte så farliga som du tror ;) :p

2011-03-09 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0