Princess

Hejsan :)

Jag har haft en så otroligt tråkig dag idag, så ni ska faktiskt slippa höra.

Ni vet alla söta barnfilmer och musikaler och andra glada berättelser, tänk om det skulle vara så i verkligheten? Att allt är positivt och glatt hela tiden. Inget physiologiprov som håller en vaken på nätterna och inga bekymmer överhuvudtaget.

Förut var jag mer en människa som vägrade dras in i verkligheten. Jag kunde vakna på morgonen och bara vara sprudlande glad för ingenting. Gå till skolan och irritera folk med min alldelses för höga energi nivå. Men verkligheten hinner liksom alltid ikapp.

Därför har jag suttit och surat i min säng ett tag nu, för jag vill att verkligheten ska vara som en musikal, jag vill att det ska vara söta prinsessor och fina prinsar på ponnisar överallt som dansar och är glada, men det är den INTE.

Ja juste.. jag är inte 19 år utan 9 :)

Så nu ska jag låtsas att allt i världen är positivt och titta på lite "Enchanted". Hon är min idol :P så ska jag bli ;) Sett den här filmen ett antal gånger, för den är så söt.



Kram kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0