Orka!

Hej.

Nu är jag tillbaks från dagens första lektionen. Ska äta, plugga, springa, duscha och sen tillbaks till skolan.

Ska storhandla ikväll tänkte jag. Har ingen mat hemma :O

Fick just beslutet från CSN om hur mycket pengar jag får. Och de inteligenta människorna på CSN tycker att jag bara kan få bidrag för deltidsstudier. Jag läser 6 ämnen samtidigt, jag får 22 poäng plus de 6 poängen som jag får för extra kursen jag tar. Är detta deltid? Orkar jag överklaga..?

Jag fick skapligt bra med pengar, dock efter att ha betalat tillbaks de pengarna jag är skyldig pappa för att han betalat terminsavgiften till mig, är jag i princip tillbaks på 0 kr igen..   

Det var det. Nu ska jag sätta fart med min att-göra-lista :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Är du enda Svenskan där? Har andra samma problem?

2011-03-02 @ 10:59:28
Postat av: Nina

Pratade med dem idag, de har inge problem med det. Får mer än mig och de har inte lömnat in fler papper än jag.. så jag vet inte..

2011-03-02 @ 19:15:37
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: sandra

ÖVERKLAGA!!

2011-03-02 @ 22:42:52
Postat av: Elli

Överklaga!

2011-03-05 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0