Nina = social

God kväll allihopa :)

Hoppas ni haft en härlig fredagskväll!

Jag har för än gång skull varit lite social :P det är inte ofta det händer nu förtiden. Var på bio med Karina, Iselin och Ingrid-Maria.
De är så sjukt billigt att gå på bio, men lite svårare att hitta filmer som inte är dubbade. Men det finns en del som går på engelska :) Vi såg "how do you know". Jag tyckte den var bra, kanske lite seg. Plus att jag alltid hoppas att tjejen ska bli ihop med den andra killen istället för den hon faktiskt väljer i slutändan.
Men helt klart värt 30 kr  för att få lite härliga skratt och sitta i en skön stol och slappna av lite.





Påvägen hem möter man så mycket härliga Ungrare som är precis som hela bunten är här. Äckliga och motbjudande! De stannar upp och kollar på en, uppifrån och ner, sen säger de något oförstårligt på ungerska och går de lite längre börjar de kasta slängkyssar efter än.

Stackars människor, de får aldrig uppleva något annat än sitt eget skitiga land så de blir alldeles till sig när det är några människor som inte ser ut som rishögar.
Förlåt mig, men jag lovar er om ni bodde här skulle ni också börja tröttna på attityderna. Får minst 3 komentarer per dag av personer som går förbi, åker bil förbi (svar ja, de bormsar in och vevar ner rutan bara för att få säga några ord som jag inte fattar) eller står utanför en affär. Ska man räkna folk som stannar upp bara för att kunna vända sig om och följa en med blicken blir det det dubbla antalet.

Jag har börjat prata svenska med dem som pratar med mig, de förstår det lika bra som engelska så.

Nu ska jag sova :) och ha sovmorgon i morgon. Gått upp tidigt två dagar i rad och jag har seriöst gått i sömnen varje gång jag stigit upp.

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: lisa

haha härligt att det fanns nån film som inte va dubbad iaf ;)

2011-03-05 @ 10:22:19
Postat av: Elli

Men usch, orka ha en massa snuskisar som stirrar, grose :S

2011-03-05 @ 12:51:47
Postat av: Nina

Japp :P man får bara ignorera texten som är på ungerska ;)

2011-03-05 @ 14:05:39
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha de är ungern det Elli :P

2011-03-05 @ 14:06:35
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0