Maollich´s Natalija

Hej igen!

Jag har ju inte berättat hur det gått för min fina lilla katt på utställningen. Och jag kan väll bara säga en sak, min hårboll är den finaste! :D

Både lördagen och söndagen blev hon Ex 1 (vann alltså sin klass), BIV (vann alltså "bäst i variant"). Sen blev hon NOM (nominerad till panel), dvs domaren tar ut och jämför de bästa katterna från varje ras.

Så det blev 4 rosetter och en pokal, total utklassning för min vackra vackra kattpluppis!
Inte bara jag som tycker hon är världens finaste alltså :D

Thihi dommarna skulle bara se henne när hon ligger och rullar runt i en smutsig hästbox :P så gör inte en fin utsällningskatt ;)



Mjau! <3


Kommentarer
Postat av: lisa

Gud va fin hon är!!!! Hon e ju helt underbar :) förstår verkligen att hon vann typ alla klasser :D

2011-03-30 @ 10:30:55
Postat av: Nina

Tack :D världens finaste kisse katt! :D

2011-03-30 @ 13:26:10
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0