Lördag, skola :D

Hejsan!

Ja jag vet, kunde inte låta bli, det är lördag.. och jag gick till skolan. Vad ska man annars göra på en helg? Vad gör ni människor som har ett liv? Jag är lite nyfiken bara :) Jag gick då på en två timmars physiologi lektion, skojjigt skojjigt!

Nej okej så var det inte riktigt.. Ungern är som ni vet ett mycket märkligt och udda land. Så den härliga "långhelgen" var ju inte helg asså. Nej så måndagens lektioner från 8-16 skulle tas igen på en lördag. Ja det är sant, så fungerar Ungern. Här får man inga lediga dagar hej vilt inte. Oh nej, är man ledig måndag får man minnsan jobba en lördag.  

Pluggade på morgonen (hoppade nämligen över första lektionen) sen stack jag ut och sprang, insåg sedan att physio lektionen kunde vara bra att gå på eftersom jag inte förstod det vi inte hade hunnit gått igenom inför provet än. Duschade och gick dit utan at äta lunch. Smarta Nina tänke "jag köper lunch i pausen". Lärarens första kommentar "bara så ni vet kommer jag inte ha någon paus för vi har mycket att gå igenom". Ahh höll på att dö av hunger. Var helt skakig hela jag :(

Gick till kaiser för att köpa lunch, hade glömt plånboken.. suck.. Men fick låna av gulliga Mari, så jag fick min mat tillslut.

Nu har jag pluggat och pluggat och pluggat. Så la jag över lite bilder från mobilen till datorn också. Jag satt och fick panik över att tänka mig hur det skulle vara att bli av med alla ens bilder, tänk alla minnen liksom. Men egentligen är ju minnerna bilder som man har i huvudet och inte något som ligger på en dator.. Men fortfarande! Usch usch

Och en nyhet, jag har blivit mormor :D Lilla Medusa har fått katt pluppisar. Aww min fiiiina katt <3 


Kram <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0