International day!

Hejsan!

Idag har det varit full fart på Szent Istvan university, det har nämligen varit international day. Alla studenter firar sitt land med hjälp av att klä ut sig och bjuda andra på mat som är typiskt för det landet. Sveriges bord var väldigt populärt och det tog slut typ först av allt. Vi bjöd på kanelbullar, rulltårta, kladdkaka, kokosbollar, pepparkakor, snaps, knäckebröd med kaviar på och mycket fina sånguppträdanden med Abba låtar. Det blev även lite Pippi Långstrump låtar, som till och med icke svenska personer kunde sjunga med i :P på deras språk.

Fina statyn blev pyntad dagen till ära.


Svenska bordet!


Mycket folk!


Mina svenska klasskompisar


Andra bord bjöd på lite udda saker :P


Jag var tydligen inte svensk nog :P


Haha var kan han komma ifrån ;)


Norska bordet körde stort voffelbak med brunost och sylt till, mumsigt!




Hund som inte skulle komma vilse bland alla människor, har en ballong fastsatt i halsbandet, och svenska flaggan målad på sidorna.





Jag älskar Sverige! <3

Det var det :) Ikväll är det fest på Equus club (skolans egna festlokal), men jag har bestämt mig för att inte gå. Jag ska ha en mysig hemma kväll med kemin och physion istället, slå det om ni kan! 

Puss och kram <3
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Snygg tröja ;)

2011-04-01 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0