Hemmafru!

God kväll allihopa :)

Jag skulle kunna bli en perfekt hemmafru alltså! Har storstädat hela lägenheten grundligt, torkat all hyllor, sopat golven, våttorkat golven, diskat och tvättat. Efter att ha våttorkat golven hela vägen fram till sängen kröp jag upp där och läste lite Millenium trologi medan golven skulle torka. De verkligen glänste! 

Tänk vilken bra hemmafru jag hade blivit, med lite söta barn och sådär. Meeen jag hade kanske inte nöjt mig med det i alla fall. Känns som ett liitet steg tillbaka från vad mitt nuvarande mål är. Men man får väll ändra sig? :P 
Om man har en rik man som håller på med bank grejer och tjänar mycket pengar så kanske man slipper jobba ;)

Det borde typ finnas en utbildning för hemmafruar, för alla som är hemma kanske inte är så bra på det. Man måste ju lära sig laga mat, städa och passa barn ordentligt tänker jag. Men Sverige kanske går lite utför då, om folk börjar utbilda sig till "jag orkar inte jobba". Inte för att hemmafruar har lite att göra, det är säkerligen att väldigt jobbigt jobb.

Ja men nu ska jag väll återgå till physion. Tackade nej till en middag med de norska tjejerna, hade redan en date med min physiology bok förstår ni.

Jag vet det var en kosntigt inlägg, jag blir full på kaffe tror jag :P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0