Härlig förmiddag

Hej.

Så var jag tillbaks från Ikea. Med massa god mat :D

Köttbullar, pyttipanna, knäckebröd, två burkar blåbärssylt, godisbilar, gifflar, stekpanna, batterier och en gosedjurs mus till Nattis.


Det var såå varmt ute, inte ens vinden var sval. Och det börjar komma blommor lite här och där nu. Så fint!


Efter Ikea blev det glass i solen och sen hem. Jag vill ut i solen igen!

Gjorde just mat i min nya stekpanna, den var superbra!

Nu är Nattis på kattutsällning. Jag fick ett sms från mamma att hon inte blivit bedömd än, och hon låg på rygg i sin bur och spann. Väntar med spänning vad dommarna ska säga om min lilla hårboll.

Appropå katter, när jag gick hem till Mari och Karina stötte jag på två konstiga typer. Alltså! Jag har ingen svans, jag säger inte mjau, jag har ingen päls (ibland kanske lite orakade ben när Peter inte är här :P), jag går inte på alla fyra och jag är inte hälften så vig som en katt. Och ändå försökte två män (typ 30-40 år) få min uppmärksamhet genom att ropa kissksss kisskksss kisssksss (så man ropar på katter). Det måste vara mörkret som förvirrade dem.
Skulle gett dem lite morötter, för mörkersynen alltså, inte att jag trodde de var kaniner...

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0