Gott och blandat

Hej hopp!

Kemin har verkligen fått ett olyckligt schema, klockan 8 på morgonen två dagar i rad och sedan håltimme i sådär tre timmar till nästa lektion. Det är en tapper liten skara som faktiskt dyker upp på dessa genom tråkiga lektioner, bland annat jag och Mari :)

Denna sal rymmer runt 100 elever .


Sen stack jag ut och sprang i parken. Och vet ni vad som stör mig, jag gillar verkligen inte (höll på att skriva hatar, men vi använder det ordet på tok för mycket tycker jag, för minsta lilla grej, inte bra), okej jag gillar inte meningen "det går inte att punktförbränna", detta är ju helt vansinnigt, varför går det inte för!? Jag vill att det ska gå!

Hur ska jag annars bli smal på just det stället jag vill. Det känns inte precis som att jag kommer få smalare armar av att springa, jag menar, de hänger ju bara med där på sidorna :P Så tänk vad det hade varit trevligt om jag kunde bestämma vilken del som skulle bli smalare av att träna. 

Och appropå det tror jag faktiskt att min träning gör nytta, men har ingen våg här så kan inte se hur mycket nytta den gjort. Kanske bra att jag inte har en våg här, jag blir lätt besatt av att väga mig. Jag gjorde det varje dag hemma förut. Haha det är inte som att det är så stor skillnad mellan två dagar :P

Påväg in från springturen köpte jag en fin blomma :) Inte en skryt-blomma, men en fin påskblomma. Planterade om den och vattnade. Nu står den i fönstret och lyser så fint gult.
 

Det är föresten 13 grader i skuggan här ;) vad säger i om det?

Jag har en extremt jobbig låt på hjärnan nu, det är Ingrid-Maria som plågar mig med den. Texten är typ "jag är inte sjuk, jag är bara svensk".. lyssna inte på denna låt, ni blir aldrig av med den :P

Nu ska jag fortsätta min storstädning.

Ha en superbra dag allesammans, sen är det helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0