Galoppa och baka

Hej hopp :)

Idag har jag ridit, samma häst som förra gången men med mycket bättre resultat. Jag kunde galoppa (galoppera) med hundra procent kontroll på hästen. Greti gick fint i form och jag kunde sitta still i sadeln och bara följa med. Ridläraren (som var en annan tjej denna gång) var duktig och hon sa hela tiden till mig om små saker så att jag kunde förbättra mig.  

Första gången jag kännt att en stor häst kan galoppera :P Fick jobba med övergångar skritt-trav och sen trav-galopp. Det var kul :D

Ikväll har jag varit och bakat med svenska tjejerna, bak-proceduren gick bra men resultatet kan väll diskuteras :P Meeen vadå, vi hade kul. Våra bakverk ska serveras på det svenska-bordet i morgon på international day. Det blir spännande att se vad de andra studenterna har för läskig mat att bjuda på från sina hemländer.

Bakning av kladdkaka och chokladbollar.
 



Nu måste jag sova, kemi i morgon, gäsp öhhhhh..

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0