Bilder från kvällen

Good morgon!

Vaknade pigg och glad från igår! Och nu ska jag till Ikea med Mari :)

Tänkte bara lägga upp bilder från gårdagen och summera den kort.

Såhär såg jag ut


Kvällen började hos Karina och Mari, med i ordning fixande och förfest :P Jag hade köpt med mig champagne för att fira att resultatet som just kommit ut på physions förra midterm, riktigt nöjd med det alltså!
Några saker är bra i detta land, jag får köpa alkohol och det går att köpa det i varenda affär.



(Det finns finare bilder när vi sitter i soffan, det här var med min mobil som alltid tog försent eller för tidigt)

Sen vidare till festen, och sen var planen att gå ut runt halv 2-2. Men vakter och jag kommer inte bra överens, på svenska skulle jag säga "jag och vakterna klickar liksom inte" och på norska skulle jag säga "vakterna klickar liksom på mig" (Vilket betyder, de får utbrott på mig). Fast det var faktiskt inte jag som inte kom in, men jag försökte hjälpa de 8 pers som inte blev insläppta. Skit vakter! Då gav vi upp och åkte till subway istället.

Gick och la mig runt halv 4!

Och nu har jag bråttom! Mot Ikea och mina köttbullar!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0