Att göra något åt saken!

Hej :)

Jag tror att alla har något som de skulle vilja ändra på i sitt liv. Som man aldrig orkar göra något åt, men verkligen skulle tjäna på att ta bort eller lägga dit. 

Varje gång när jag släckt min skrivbordslampa så gör sladden som knappen sitter på en fin pendlande rörelse och träffar skrivbordsbenet. Detta resulterar i ett högt klingande ljud som totalt misshandlar mina öron. De försvinner sedan långsamt bort efter ett antal sekunder.  

Min poäng är detta: ändra det du inte är nöjd med eller acceptera läget, annars kommer du alltid gå och störa dig på saker i ditt liv.



Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tummen upp för din lösning :-D

2011-03-04 @ 23:12:46
Postat av: Nina

Haha tackar! :P

Kram

2011-03-04 @ 23:32:14
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tummen upp för din lösning :-D

2011-03-06 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0