Tillbaks i Sverige

Hejsan alla som fortfarande tittar in på min blogg trots långt uppehåll ;)

Det blev bara en snabb sväng hemma i Sverige och sedan vidare till Spanien, men nu är jag här ett tag. Under tiden jag var hemma hann jag med att fira midsommar i alla fall. Jag var ganska trött efter en lång tenta period så det blev väldigt lugn firande, kände mig ganska osocial :P. Först lunch med lite släktingar och så Peters familj, sedan dans runt midsommarstången och där efter fick Peter, Lisa och jag huset för oss själva att grilla och ha filmkväll. Det var ungefär det jag orkade ;).


Här är midsommarstången precis rest


Jag, Peter och hans familj


Nu har jag just varit ute och ridit, det är underbart att vara hemma :D Medusa har kattpluppisar, Nattis är så stor och fin, alla söta kaninisar mår bra och tuppen väcker mig på morgonen. Det kan inte vara mer perfekt!

Nu ska jag dyka ner i kattunge-lådan igen och pussa på de söta sakerna som kravlar runt


Jag kan inte lova att jag kommer blogga så flitigt under sommaren :P men titta gärna in då och då för några inlägg ska jag skriva. I alla fall lägga upp bilder. Det kommer massa kort från Spanien snart :)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0