Vin og kos

Hejsan <3

Ni får inte dömma mig efter min stavning i detta inlägg, jag är inte helt i fullt perfekt tillstånd.

En examen i veckan börja slita ganska mycket på en, och därför var det dags för lite avslappnande vindrickande och babblande hos Karina och Mari.

Tre vinflaskor på fyra tjejer, Iselin var där också. Åt grönsaker och dipp, och när vi inte blev tillräckligt mätte beställde vi mat från netpincher. Blev lite dans också, jag låter er slippa informationen om vilken låt och hur dansen såg ut. :P

 

Jag fick reda på att jag klarade biologin och embrologin idag, helt klart något att fira! Bara ta tag i nästa ämne.. Anatomin gick väll inte som jag hoppats, får vänta och se resultatet.

Juste hyran i morgon, måste ta ut pengar.. attans då :/

Nu ska jag sova, har inte kunnat gjort det de senaste nätterna, så börjar typ få ringar under ögonen.

Sov sött alla fina människor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0