Två dagar kvar!

Hej!

Ja nu är det bara två dagar kvar tills jag sitter på planet hem. Åh vad skönt det ska bli.

Idag har Mari varit här och pluggat, och hon sitter fortfarande och läser medan jag har tappat fokus helt. Så duktig är hon, och så lat är jag :P Vi har läst zoologi, druckigt kaffe, ätit mjuk pepparkaka, gått i parken, läst mer zoologi, druckigt mer kaffe och beställt middag på netpincer.

Vi har väll pratat lite strunt också får jag väll erkänna.

I morse när jag vaknade hade jag en sådan hemlängtan, men det var en härlig hemlängtan, typ mera förväntansfull, ivrig, nostalgisk känsla.

Nu kanske jag ska plugga lite till, eller så skriver jag ett till blogginlägg ;)

Ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Har du fortfarande tid att ses när du kommer till Sverige? :)



kram <3

2011-01-31 @ 18:23:22
Postat av: Nina

Klart jag kan! Smsar på onsdag eller något :)

kram <3

2011-01-31 @ 21:14:40
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0