Tillbaks :)

För jag har ju varit borta såå länge från bloggskrivandet, men tänkte börja skriva som vanligt igen.

Tyvärr är det aldrig något roligt att uppdatera nuförtiden eftersom tenta perioden fortsätter som vanligt. Längtar till början av februari när jag får ta ett flyg hem till Sverige när detta är över.

Gick ner till affären för ett tag sen och köpte något gott att äta som mellanmål. Visst är proffsiga och avancerade efterrätter goda, men inget slår detta!

Glass med varma hallon! Mmm!


Påväg dit såg jag en liten Davvi hund, åh vad jag saknar den lilla sötnosen. Vill man inte bara pussa honom?



Appropå hundar, ni vet väll att det finns något som heter Budadogs här i Ungern. Leds av några norska veterinärstudenter. Projektet går ut på att ta emot hundar från gatan, som blivit vanvårdade och utslängda, sen får de mat och den veterinärvård som behövs, vaccineras och omplaceras i norska och svenska familjer. Ska du skaffa hund så ta en titt på dem! http://bricksite.com/budadogs?id=155940 

Nej men nu ska jag väll återgå till roliga histologin då, och läsa om att intressanta connective tissue types osv. Det är så tråkigt som det kan bli, eller vi får se när jag börjar med biofysiken på tisdag. Kanske slår detta.

Kram <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0