Storstädning!

Hejsan alla :)

Igår blev det ingen uppdatering, så jag får väll börja med vad jag gjorde då. Jag regestrerade mig för min andra termin på skolan, och fixade en CSN lapp med påskrift så att jag kan få lite pengar av de snåla människorna.

Sen gick jag till Mari och Karina som vanligt :)

Idag har jag storstädat! Riktigt nöjd alltså. Min lägenhet glänser. Alla hyllor och alltid är kliniskt rent. Man skulle i princip kunna göra en operation på golvet, till och med, om man nu fick för sig det.

Nu ska jag sätta igån med zoologin igen, men eftersom ni kanske inte vet vad zoologi är för något, ska ni få ett smak prov:



Detta är, om det är någon som skulle tveka (?), av Phylumet Platyhelminthes, under klassen Trematoda och det är ju självklart en Strigeatida :) mysig liten fillur.

Sen tänkte jag att ni kunde få fördjupa er i ämnet om Phylumet Annelida :) någon?


Intrassanta saker detta, med tanke på att vi inte kommer behöva det senare heller.

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Intressant... Sparade bilder för framtida behöv, tack Nina!



:-*

2011-01-27 @ 21:43:22
Postat av: Nina

Gör så ;) kan alltid vara bra att ha :P

2011-01-28 @ 14:33:46
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0