Sova..

Om man inte kan sova finns det inte så mycket annat att göra, eftersom alla andra sover. Och om jag lyckas somna kommer jag drömma mardrömmar som jag gjort de senaste nätterna.

En natt drömde jag att Lisa och jag blev jagade av en skogsman. Har drömt den flera gånger, men det är inte Lisa som är med varje gång. I vanliga fall är det jag som först möter på den läskiga pälsklädda mannen med en röd grej runt halsen och hans elaka vargar (har inget emot vargar alltså!). Men nu var det Lisa som stötte på honom först, och eftersom jag drömt drömmen förut så insåg jag att hon skulle göra det. Försökte varna, men nej drömmen vägrade styras av mig. Lisa "hörde" inte fast jag skrek att hon skulle stanna.

Sen hamnar vi på en flygplas och måste skydda en väska mot läskiga killar. Mycket stressande dröm faktisk! Om jag inte blir jagad i drömmen så blir jag skjuten, eller så sitter jag på en examen och inte kan någonting..

Måste man drömma, skulle vara så lugnt och fridfullt utan dem.

Ska försöka somna nu.. usch i morgon (idag) är det sista dagen innan anatomi examen. :(


Ni kanske märker att jag har lite humörsvängningar på mina blogginlägg. Men det har jag också, ena sekunden känner jag att jag har kontroll på läget och att jag kommer klara mina examen. Andra sekunden har jag panik över att inget kommer gå. Välkommen som veterinärstudent i Budapest :)

Sov sött fina ni,
(kommentera gärna mer på min blogg, är så roligt att läsa det ni skriver. Berätta vad som händer i Sverige ;D )

Natti! 

Kommentarer
Postat av: lisa

haha!!! väldigt intressant dröm :p låter ungefär som mina drömmar, inte kul. Hoppas det går bra på proven och med anatomin :)



kram

2011-01-12 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0