Skype

God kväll!

- Vad menar du? Önskar du mig en god kväll, eller menar du att det är en god kväll varken jag vill det eller inte, eller säger du att du känner dig god denna kväll, eller är det en kväll när alla ska vara goda?

- Ja vad menar jag? För en kväll innan en stor tenta kan ju omöjligt vara en god kväll. Men självklart hoppas jag att ni har en god kväll, och att ni är goda mot varandra.   

Haha jag har inte en konversation med mig själv :P det är ett citat från "the hobbit" tror jag, är i alla fall Gandalf som säger det, fast då gäller det en morgon och inte en kväll ;).

Idag har jag pluggat inför tentan, ganska lugnt och behärskat för att vara av ett nervvrak som mig. Men nu kommer nervositeten som bara den. Känns som någon i min mage försöker banka sig ut, eller möjligtvis att någon står med en väldigt stark damsugare och försöker suga upp mig innefrån. Ganska nöjd med den förklaringen om ni ville veta.

Undertiden jag har pluggat har jag haft en konversation på skype med Peter, som också pluggat. Vi avslutade den just, och som ni ser höll den på ett tag: Call ended, duration 11:08:00

Skype är en bra uppfinning, hur skulle jag överleva utan den. Man kan prata med alla hur mycket som helst, gratis också.

Fick till exempel se min katt hjälpa min mamma att stycka ett rådjur som hon skjutit över skype:


Nu ska jag sova, önska mig lycka till i morgon :)

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA ja man kan TILL OCH MED SKJUTA RÅDJUR ÖVER SKYPE! :P fin mening av Nina Egeland ;)



Orkar inte ändra.



Puss på er <3

2011-01-12 @ 23:39:56
Postat av: Elli

hahaha garvade också åt det, man kan tydligen göra mycket med skype! ;) kram <3

2011-01-13 @ 09:47:16
Postat av: Tonie

Haha jag skrattade också rätt mycket åt det! Jag håller helt med Elli; man kan tydligen göra mycket med skype!

Mycket bra uppfinning :D

2011-01-20 @ 12:45:54
URL: http://ejiqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0