Prov i morgon...

Hejsan.

Som vanligt har jag pluggat hela dagen idag. Men strax innan lunch gick jag faktiskt till affären för att köpa mat att äta till lunch, en osthyvel och en konservöppnare. Det hela blev väll inte så lyckat som jag tänkt mig.

Det fanns ingen konservburksöppnare i affären, så jag måste hitta var jag kan köpa det. I värsta fall blir det till att åka till Ikea, men det har jag inte tid med. Dock hittade jag en osthyvel, den såg inte ut som en osthyvel men den hade en bild av en ost på sig. Så jag köpte den.

När jag sen stod hemma och försökte få en bit ost insåg jag att det inte alls var en bra osthyvel, om man ens kan kalla det så. Min ost såg ut såhär efteråt:


Peter vek sig av skratt medan jag gjorde några försök att få en fin ostskiva. Nej det gick inte!

Lunchen blev i alla fall god, fruktsallad. Mmm!


Idag fyller min kattbäbis 12 veckor, hon är alltså redo att hämtas. Inte till ungern då, utan hem till mamma och pappa. Mamma åker i morgon.. jag är avundsjuk, jag vill vara med.


I morgon har jag alltså mitt prov, det är egentligen två prov som är ihopslagna. Biologi och embrologi. Usch vad jag är nervös nu.. Innan jag gjorde mitt histologi prov hade jag aldrig inte blivit godkänd på ett prov. Så det kom som en liten chock för mig. Och jag är nu, om möjligt, mer nervös än vad jag brukar vara. Mitt självförtroende är väldigt lågt och jag är jätte rädd att inte bli godkänd. Måste klara det alltså..

Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Sara Gunnarsson

Lycka till på med provet imorgon! Det kommer säkert att gå jättebra, kram!

2011-01-06 @ 19:48:21
Postat av: ÄR DET DÄR EN OST?

2011-01-06 @ 23:55:45
Postat av: Elli

jag MÅSTE få se en bild på din så kallade osthyvel :D

2011-01-11 @ 19:10:05
Postat av: Nina

Haha jag får väll ta en bild på den då ;)

Kram <3

2011-01-12 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0