Natalijas hemkomst

Idag var mamma och Jens och hämtade Natalija. Hon hade legat och sovit hela bilfärden och när de var framme och öppnat korgen så tänkte hon fortsätta med det. Jag såg allt hela tiden genom web cam. Tog små foton på henne lite då och då också.

Först låg hon längt inne i korgen, sen kikade hon ut efter ett tag. När hon blev bekväm med det så la hon sig istället utanför korgen. Sedan började en spännande upptäcksfärd i hallen.



Hon var direkt leksugen också ;)


Men en liten stund senare somnade hon i, ja vad blir Jens, morbror (?) s knä.


Och sen flyttade hon upp till hörnan på vår gamla vedspis (som inte är igång alltså). Där fick hon också ha sin kudde. Resten av kvällen satt jag och tittade på henne i web cam när hon sov. Kändes lite som att jag vaktade henne :P Då och då vaknade hon, och då passade jag på att ta kort.



Hon blir väll piggare i morgon när hon hunnit vänja sig med nya dofter, och hämtat sig efter resan.

En mycket god nyhet också! Nelson, min sysslings hund, är hittad! Vad jag har förstått är han nu inne på djursjukhus, men det verkar okej tror jag.

Nu ska jag återgå till anatomin. Så sjukt mycket att jag får nervsammanbrott alltså!

Kram kram
Sov sött lilla Natalija.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hon är fin! Fast inte lika fin, snygg och söt som du<3

2011-01-08 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0