Natalija besöket och nyårsafton

Hejsan :)

Nu sitter jag här i min lägenhet på Isvan Utca 32 och skriver. Efter en del försenigar med planet så kom jag hit till slut, och oj vad jag vill hem till Sverige igen. Men jag ska plugga nu! Massor!

Så, som ni nog vet ska jag köpa katt, en liten sibirisk katt. Allergivänlig, eller som Jonny säger "Peter anpassad". När hon fyllde 11 veckor hälsade jag på den lilla sötnosen. Här är några av de 170 bilderna som Peter tog :)













Sen har det ju blivit nytt år också! På nyårsafton var jag hemma hos Isabelle tillsammans med Peter, Jonny, Leo och Lisa. Jätte trevliga allihopa!

Startade dagen med en härlig morgonritt med mamma :)  

Åkte sen till Lisa och fixade i ordning mig där. Sen bar det av till Peter för att följa med honom och köpa raketer och sen till Isabelle.

Alla hjälptes åt att laga mat. Det blev hur gott som helst, riktiga mästerkockar är det där gänget. Jag själv bidrog med att hacka lite grönsaker, kände att det var vad min kapacitet räckte till ;)

Förrätt: bruschetta - med tomat, vitlök, mozzarella, ruccola, basilika, lime


Huvudrätt: rostbiff med hasselbackspotatis och kantarellsås


Efterrätt: en tre chokladsmousse plus jordgubbssorbet (har ingen bild tyvärr)


Det var maten det, jag behövde i princip rulla ut för att titta på raketerna för jag hade ätit så mycket :P










Fina raketer var det också :D
Tack för en jätte bra nyårsafton allihopa ;)

God natt <3 hoppas vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: filippa

är den allergivänlig på riktigt? :o hur då, den är ju långhårig..? funkar det verkligen? :O :D kram <3

2011-01-03 @ 09:11:43
Postat av: Nina

Ja det är den ;) Det är något med att den saknar ett visst protein som annars gör att man blir allergisk. Peter kunde sitta i två timmar bland alla kattungar utan att känna något.



Kram <3

2011-01-03 @ 09:39:20
Postat av: lisa

jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men din katt är ju bara för söt!!!:) och tack själv för en underbar nyårsafton :)

lycka till nu med allt pluggande, jag håller tummarna för att det ska gå bra på alla tentor :)

kram kram

2011-01-03 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0