Muntlig biofysik examen avklarad.

Hej :)

Japp, så var biofysiken slut, tack och lov! Steg upp klockan 6 i morse för att kunna vara i skolan kl 7. Provet skulle inte börja för än 8, men vi ville komma långt fram i kön. För ryktet gick att det var oftast bara de första som klarade sig, innan läraren blivit grinig. Men självklart så tränger sig Unger-jäklarna före i alla fall. A ja, jag klarade det i alla fall. Ett steg närmare Sverige!

Efter gick vi allihopa hem till Mari och Karina för att äta lunch, havregrynsgröt med sylt. Så mysigt vi hade det!




Nu är jag såå trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Hoppar faktiskt pluggandet ikväll, jag vet :O :O inte okej! Men skrev 7 sidor zoologi frågor tidigare idag, så det borde jämna ut sig lite grann. 

Ska försöka orka skriva "dagens" också, men får se om jag kan hålla mig vaken. 

Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0