Mitt skrivbord



Detta är vad som finns på mitt skrivbord just nu: två vattenflaskor (båda tomma för om jag har vatten framför mig när jag pluggar så faller jag direkt tillbaks och blir en waterholic), ett fint armband som jag fått av Peter (det låter så mycket när jag sitter och skriver på datan så det får ligga bredvid och se fint ut), en tom kaffe kopp, salt (? ja fråga mig inte, och det var inte ens använt till middagen, tog fram det någongång, men det är alltid bra att ha ju), matlådan som skulle vara tills i morgon (blev hungrig igen :P), min dator såklart, penna och sudd (men sådant omodernt använder man ju inte längre), i bakgrunden ligger en choklad som heter "Nu är det kris" (botar akut sötsug, tentaångest och kärleksbekymmer. viktigt att ha!, julklapp från Tonie ;) ), en trasig spegel (ytterliggare en viktig sak att ha bara) och så lite smått och gott som inte syns på bilden. Japp det var det!

Nu vet ni.. och jag har haft en anledningen att inte plugga för en stund.

Sov sött <3

Kommentarer
Postat av: Elli

åååh, den chokladen är från lagerhaus, where i work you know ;) tänkte bara ge dig lite viktig info, du verkar ju inte alls ha fullt upp med annan viktig info liksom :S



waterholic är allvarliga grejer... man kan faktiskt dö om saltet i kroppen späds ut för mycket (eller nåt, vad vet jag jag är inte läkarstudent!!), därav saltkaret?



kram<3

2011-01-16 @ 23:04:14
Postat av: Daniel.

Inte troligt att detta drabbar Nina.

Googla "Hyperhydration" eller "Water intoxication" sa kan ni lasa mer.

2011-01-17 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0