Lite funderingar

God dag alla!

Jag sitter här och kosar mig med zoologin som vanligt. Men det är en sak jag bara inte kan släppa, det står att en snigel kan bli 35 cm. Jag menar, kom igen, det finns väll inte en sådan stor snigel?

Tänk om man hade en sådan, det blir lite svampbob fyrkant över det hela..

Kom tillslut ihåg att snigeln heter Gary, prövade först med Gerics, men kom sedan på att det är den stränga anatomi läraren på skolan som heter det. Inte för att jag gör någon koppling mellan dem alltså :O

Snart kommer min hyresvärd hit, jag är lite rädd för henne. Hon är alltid arg på mig, och har något att klaga på. Plus att hon behandlar mig som en väldigt opålitligt person. Men det verkar alla göra här i Ungern. Det finns inget som heter tillit, eller tro på att människor kan vara snälla. Nej, här kan man räkna med att alla försöker lura en, och inga tankar är goda tankar som någon har! Jag vet inte hur många gånger min hyresvärd sagt till mig att jag absolut inte får ge någon pengar som påstår att jag ska det, "nej alla vill ha pengar" säger hon och skakar på huvudet. Inklusive henne själv då, och varje gång jag ska betala misstänker hon att jag tänker smita undan.. suck.


För att få lite extra träning ska man ju spänna rumpan när man går upp för en trappa. Och de senaste gångerna jag gått upp för trappan har jag gjort det (dvs 3 gånger), och tror ni inte jag har träningsvärk nu!? Haha känner kanske att jag borde sätta igång träningen på allvar igen.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0