Kan man få träningsvärk av att sitta ner?

Hejsan!

Jag tror allvarligt att jag har fått träningsvärk av att sitta så mycket, det är möjligt att det bara kallas värk då.
Försöker tänka på att röra på mig, men det finns så mycket annat att tänka på, anatomi, anatomi och anatomi.

Varför måste vi lära oss varenda djur!? Kan de inte se lika ut? Är det viktigt att lära sig huvudets alla fossor, fissuror, processors, foramen osv? Mitt skrivbord är fullt med böcker, anteckningar och mappar med massa information som jag bara ska trycka in i huvudet.

Idag tog jag faktiskt en promenad i parken, och där stötte jag på en av de svenska tjejerna i min klass. Så vi gick en sväng tillsammans och pratade. 

Sen kom Mari hem till mig och vi pluggade anatomi tillsammans. 

Jag får ständiga uppdateringar om vad min lilla Natalija har för sig, men jag är inte längre förvånad vad hon gör. "Hon sover", "just nu sover hon", "hon ligger och vilar lite nu" osv.

Hennes favoritplats har blivit i Jens rum, antingen i hans knä eller i en utdragen låda där hon har sin filt. Där ligger hon medan Jens spelar sina datorspel. 


I en låda :)


Eller Jens knä ;)


Tur att det är någon som har koll på alla sladdar..
  

Vet inte om jag orkar plugga mer idag, så det kanske blir god natt för mig.

Kram kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0