Dag 4 - det här åt jag idag

God natt allihopa :)

Jag kom just hem från en trevlig kväll med lite norska vänner. Det var verkligen härligt att få göra någonting där man inte hade böcker eller plugg framför sig. 

Så vad jag åt idag, till frukost/lunch åt jag två knäckebröds skivor med brunost på. Jag fick skära brunosten med kniv, eftersom jag fortfarande inte har någon dum osthyvel. Till det så drack jag faktiskt oboy med mjölk. Lite ovanligt nuförtiden då jag alltid har oboy i kaffet istället.

När jag åkte till Mari och Karina hade jag med mig en sockerkaks blanding, som vi gjorde i ordning där, så det blev fika.

Nu på kvällen åt jag ju på resturang, så det blev lyx mat det :P kyckling med en god svampsås och till efterrätt en äppelkaka. Gott!  



Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0