Dag 2 - min kärlek

Hejsan :)

Nu är det dags för dag nummer två, och jag ska berätta om världens finaste älskling :)

Det här är faktiskt ett svårt ämne att skriva om för det finns så mycket att säga, men ändå svårt att förklara. Peter betyder så otroligt mycket för mig. Innan jag lärde känna honom hade jag aldrig kännt att jag var riktigt kär. Inte den där bubblande, härliga, barnsligt glada känslan som jag har när jag är med Peter.

Det finns nog ingen perfektare pojkvän för mig, han är alltid så glad, stöttande, omtänksam och rolig. Och trots att jag är lite halvt knäpp och konstig svarar han alltid troget "nej då älskling, du är inte knäpp", och så ger han mig ett sådant där härligt leende, och slutar med "du är söt". Men lite knäpp är han också, kanske därför vi passar så bra ihop :P

Även om vi inte har samma intressen, så delar vi i alla fall viljan av att visa intresse för varandras intressen (jobbig mening) :P Stackars Peter tar gärna en av hästarna ner till hagen och säger att det går bra, trots att han blir nysig och får röda ögon efteråt. Han vill alltid hjälpa till vad det än är. 

Behöver jag tröst finns han alltid där och säger att det kommer ordna sig och att jag är bäst, trots att jag i sådana stunder säger att han har fel och att han inte får säga sådant, så uppskattar jag att han alltid tror på mig och envist håller sig till sin åsikt. 

Nu när jag bor Ungern och han i Sverige blir det inte så ofta som vi träffas, men varje gång vi gör det så blir hela jag pirring och förväntansfull, som ett litet barn på julafton. Jag kan knappt vänta tills jag har hans armar runt mig och bara får gosa in mig i hans famn. Vill aldrig släppa taget när vi måste säga hej då.

Plus alla dessa fina egenskaper så måste jag få vara lite ytlig och säga att han är väldigt snygg också ;)



Idag har vi varit tillsammans i 9 månader och 3 dagar, det är väll inte så lång tid som andra kan skryta med, men det har i alla fall varit 9 underbara månader och det kommer bli många många fler <3 

Jag älskar dig Peter och jag är så lycklig att jag har dig. Du är den finaste människan som finns, och jag vill alltid ha dig nära mig <3    


Kommentarer
Postat av: Anna U

Aww <3 kärlek till er! ni passar såå bra ihop.:)

2011-01-18 @ 23:13:32
Postat av: Frontala loben

Om man värderar människors förhållanden efter den tid de har varit tillsammans kommer man få mycket felaktiga svar. Många lever i destruktiva förhållanden för att de är för lata/rädda för att leta efter något bättre.

2011-01-19 @ 17:21:28
Postat av: Nina

Tack Anna, och grattis till läkarlinjen. Du är grym! <3



Haha jag antar att det är Danne som skrev det där, för ingen annan människa skulle få för sig att kalla sig för frontala loben :P Du är så klok så lilla Danne ;)Tack för den lite udda komplimangen :P

2011-01-19 @ 17:43:26
Postat av: Daniel.

Jag gav inte dig en komplimang.



ps. Det heter inte "stod anatomin" det är norska. Du är svensk (trodde vi hade pratat om det här redan).

2011-01-19 @ 19:00:30
Postat av: Nina

Haha jag tänkte faktiskt inte på det :P lyssnar lite för mycket på norska tror jag :P

2011-01-19 @ 19:17:45
Postat av: Anna U

tack!:)

2011-01-20 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0