Dag 10 - det här hade jag på mig idag

Så var jag på dag tio, och jag önskar verkligen att dagens ämne kunde falla på en dag som jag faktiskt klädde mig för att någon kanske skulle se mig :P Men men!

Jag har en vanlig tråkig t-shirt på mig, och sen har jag mjukisbyxor från student tiden (Student 2010 står de på dem). Eftersom jag hade tråkigt idag så passade jag på att måla mina tånaglar i chock rosa :D mycket uppiggande färg!

 

Dag 1 – Presentera mig själv. [X]
Dag 2 – Min kärlek. [X]
Dag 3 – Mina föräldrar. [X]
Dag 4 – Det här åt jag idag. [X]
Dag 5 – Det här saknar jag. [X]
Dag 6 – Min dag. [X]
Dag 7 – Min bästa vän. [X] 
Dag 8 – Ett ögonblick. [X]
Dag 9 – Min tro. [X]
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. [X]
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.  
Dag 14 – Mina drömmar.  
Dag 15 – Mitt favoritminne.
Dag 16 – Min favoritfödelsedag.
Dag 17 – Detta ångrar jag. 
Dag 18 – Den här månaden. 
Dag 19 – Nära döden upplevelse. 
Dag 20 – Det här upprör mig. 
Dag 21 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 22 – Det här får mig att gråta. 
Dag 23 – En första. 
Dag 24 – Mina rädslor.
Dag 25 – Min favoritplats.

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0