Blää för läsning..

Hejsan allihopa.

Jag är så sjukt less på att läsa nu, den här tenta perioden tar död på mig. Och jag som var helt säker på att få åka hem den 1a februari, kan nu få ändra det datumet till 4e eller 5e :( Retaken för biofysiken är full, så om jag missar nu, så får jag inte pröva igen för än den 4e. Åhhh blää också!

Idag har jag i alla fall pluggat hos Mari.
Konversationen med Mari innan jag gick:
 
Mari: "kan du köpa med dig tamponger"
Jag "visst, några speciella?"
Mari "nej jag tror inte han bryr sig om vilken storlek"

Obsververa ordet "han".. Jag tänkte efter, och kom sedan på att de är kattvakter till en katt som älskar att leka med tamponger. Inte bara älskar skulle jag säga, han är besatt. Men när han tagit sönder dem är de inte roligt längre, så då behöver förådet fyllas på. Får han inte sina leksaker börjar han gräva i väskorna på jakt efter dem. 
Haha sjuk katt alltså, men söt. 

 

Nu måste jag plugga, usch vad det inte går bra med biofysiken! Jag tror jag gett upp redan. Men läraren har tydligen humörsvängningar, så ibland kan man klara sig utan att kunna någonting, om man är blond och ler mycket. Blir lockat hår då på examen.... fungerar på busschafförerna :P

Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: katt

2011-01-20 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0