Wondering why we bother with love, if it never lasts

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på serier tills jag somnar. Har fortfarande huvudvärk och den här dagen var bara sämst. Men i morgon är det som tur är en ny dag. Praktiskt det där med dygn, som nyår varje gång man vaknar. Omstart liksom, men är man sjuk på kvällen finns det ju en risk att det hänger med till i morgon. Men morgandagens bekymmer tar jag i morgon.

Ska komma på en gullig serie att titta på, desperate housewives är lite läskigt och våldsamt, i greys anatomy är det många som dör och i gossip girl är det elaka människor :P Finns det någon serie som bara är genom god..

Sov gott mina fina änglar <3 


Kommentarer
Postat av: filippa

kolla på big bang theory! :) kram

2011-02-21 @ 14:25:02
Postat av: Elli

ja big bang theory är söt! har det hänt något nina? kram på dig <3

2011-02-21 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0