Tråk-söndag!

Hejsan!

Jag har haft en så otroligt tråkigt dag idag, så ni vill nog inte läsa detta inlägg. Kom i alla fall igång med träningen och det är jag nöjd med. Sen har jag........ japp det var ungefär det.

Suttit och kollat på hur proven ser ut denna termin, behöver jag ens säga att jag redan har ångest. 4 midterms i physiology, 2 midterms i chemistry och sen final exam i chemistry, botany, histology 2 och anatomy 2. Åh nej!

Funderar på att ta en extra kurs för att samla de där poängen man behöver ha gjort också. Men känns inte så lockande att lägga mer press på mig själv.


Nej nu vill jag bara sova så att jag får börja skolan någon gång, så det finns något annat att göra än att sitta ensam i lägenheten och hyperventilera över vad framtiden kommer med.  

Dålig dag = dåligt inlägg
Ledsen för det.


Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0